Gå direkt till innehåll
Svenskt Kvalitetsindex om bankerna 2015

Dokument -

Svenskt Kvalitetsindex om bankerna 2015

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.pdf
Ladda ner

Kontakter

Relaterat innehåll

  • Svenskt Kvalitetsindex om bankerna 2015

    Svenskt Kvalitetsindex om bankerna 2015

    SKI Bank 2015
    Service har under de senaste åren blivit viktigare för kundnöjdhet och kundernas medvetenhet har ökat. Idag räcker det inte enbart med att vara en trevlig orderutförare, utan tydligt för hela bankbranschen är att de har allt att vinna på att tänka ett steg längre åt kunden. För privatkunder går kundnöjdheten för branschen -0,8 enheter och för företagskunder -1,6 enheter. Den långs