Gå direkt till innehåll
Svenskt Kvalitetsindex om Bankerna 2014

Dokument -

Svenskt Kvalitetsindex om Bankerna 2014

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.pdf
Ladda ner

Kontakter

Relaterat innehåll

  • Svenskt Kvalitetsindex om Bankerna 2014

    Svenskt Kvalitetsindex om Bankerna 2014

    Kundnöjdhet ökar, men lojaliteten hänger inte med
    Bankkunder har i år blivit nöjdare och branschen har därmed återhämtat sig från fjolårets nedgång. Det är särskilt företagskunder som blivit mer nöjda med sina banker. – Det ska dock noteras att lojaliteten mot bankerna inte har ökat i samma utsträckning samtidigt som kunderna upplever det svårt att få hela behovet tillgodosett med enbart